Obezbeđenje Kvaliteta

Početna Obezbeđenje Kvaliteta
Obezbeđenje Kvaliteta
Obezbeđenje Kvaliteta

Obezbeđenje Kvaliteta

Federacija utvrđuje način obezbeđivanja sistema osiguranja kvaliteta u Federaciji i kod članova Federacije u skladu sa zakonom, međunarodnim standardima i Statutom. Dugoročni ciljevi obezbeđenja kvaliteta u tradicionalnom karateu su: unapređenje kvaliteta sistema organizacije i takmičenja u tradicionalnom karateu; povećanje efikasnosti sportskih aktivnosti u oblasti tradicionalnog karatea; poboljšanje kvaliteta programa obuke, kvaliteta vođenja stručnog rada, kvaliteta stručnog osposobljavanja, obrazovanja i usavršavanja sportskih stručnjaka i stručnjaka u sportu i kvaliteta sportskih objekata u kojima se izvode sportske aktivnosti u oblasti tradicionalnog karatea;

Poboljšanje profesionalnog rada svih učesnika u bavljenju tradicionalnim karateom (sportisti, sudije, treneri, medicinski stručnjaci, administratori i ostala lica); povećanje doprinosa sportskom životu Federacije i doprinosa lokalnoj i nacionalnoj zajednici, kao i doprinosa međunarodnoj sportskoj zajednici.

Oblasti obezbeđenja kvaliteta su: programi sportske obuke; stručni rad; stručno osposobljavanje, obrazovanje i usavršavanje sportskih stručnjaka i stručnjaka u sportu; sistem takmičenja; sportska oprema; publikacije i stručna literatura; bibliotečki i informatički resursi; izvansportska podrška i proces upravljanja.

Politika Kvaliteta (1/2)

Federacija i članovi Federacije svoje ciljeve u oblasti obezbeđenja i unapređenja kvaliteta ostvaruju uvođenjem i primenom sistema upravljanja kvalitetom u oblasti sporta, fizičkog vaspitanja i rekreacije. Federacija i članovi Federacije teže da ispune i održe uslove za uspešnu proveru kvaliteta prema standardu i da dobiju Sertifikat odgovarajućeg standarda. Federacija uspostavlja Politiku kvaliteta kojom utvrđuje misiju, viziju i strategiju za njeno ostvarivanje.

Federacija utvrđuje Politiku kvaliteta kako bi obezbedio da procesi razvoja stručnog rada i zadovoljavanja stručnih potreba u oblasti tradicionalnog karatea, kao i svi procesi podrške, ispune realne iskazane i neiskazane zahteve korisnika, i da budu u potpunosti usklađeni sa važećim zakonima i odgovarajućim propisima.
Politiku kvaliteta Federacija ostvaruje sprovođenjem i stalnim poboljšavanjem Sistema upravljanja kvalitetom.

Stalno poboljšavanje podrazumeva: zadovoljavanje potreba i želja korisnika postavljanjem njihovih potreba i želja u centar sportskih i poslovnih aktivnosti Federacije, kroz neprekidno upravljanje procesima koji doprinose zadovoljstvu korisnika; stalno poboljšavanje kvaliteta usluga realizacije programa obuke koje Federacija pruža korisnicima; podizanje nivoa poverenja i ugleda Federacije kod korisnika, partnera i na tržištu; stalnu modernizaciju uslova rada, modernizaciju opreme i metodike stručnog rada i obuku zaposlenih.

Politika Kvaliteta
Politika Kvaliteta
Politika Kvaliteta
Politika Kvaliteta

Politika Kvaliteta (2/2)

Ostvarenje liderske uloge rukovodstva Federacije (organa uprave i poslovodstva);
aktivno učešće svih sportskih stručnjaka i zaposlenih u Federaciji (angažovanih i zaposlenih u organima uprave i poslovodstva i u stručnim službama Federacije) u planiranju, sprovođenju i vrednovanju svih aktivnosti u procesu pružanja usluga; odlučivanje na osnovu prikupljenih i analiziranih podataka koji se odnose na proizvode i procese pružanja usluga; uvažavanje individualnih vrednosti zaposlenih (angažovanih i zaposlenih u organima uprave i poslovodstva i u stručnim službama Federacije) i sistematska ulaganja u razvoj kadrova u cilju postizanja većeg zadovoljstva i solidarnosti zaposlenih sa Federacijom kao organizacijom u kojoj rade;

Povećanje opšte zaštite i zdravlja zaposlenih na radnim mestima i u radnoj okolini; očuvanje postojećeg kapitala i stvaranje dodatne vrednosti imovine Federacije; razvijanje partnerskih odnosa sa dobavljačima (nadležnim međunarodnim sportskim savezima i klubovima u zemlji), kao bi se mogao osigurati kontinuitet i visoki kvalitet rada Federacije. Politika kvaliteta predstavlja osnov za dostizanje uspostavljenih ciljeva kvaliteta i usmerava Federaciju u naporima za stalno poboljšavanje kvaliteta.

Svi zaposleni radnici i članovi organa uprave i poslovodstva Federacije imaju obavezu da ovu Politiku kvaliteta dosledno sprovode.

Misija i Strateški Cilj

Strateški cilj Federacije je da, u pogledu kvaliteta usluga koje pruža, postane i ostane lider i vodeći nacionalni sportski savez u Republici Srbiji u oblasti borilačkih sportova, a posebno u oblasti tradicionalnog karatea kao borilačke veštine i kao grane sporta.

Misija i Strateški Cilj
Scroll to Top